Takšno prepričanje večinoma izhaja še iz pred-pretekle izdaje standarda ISO9001 (iz leta 1994), ki je res dajal pomemben poudarek na dokumentaciji. Od takrat do danes so se tehnološke razmere, in s tem tudi standard, že toliko spremenile, da je v trenutno veljavni izdaji standarda (letnik 2008) več poudarka na sistematiki kot na samih dokumentih. Pomemben del sistematike je sledljivost - namreč sposobnost, da smo iz napake (recimo reklamacije) sposobni rekonstruirati postopke, materiale, naprave, zaposlene, ..., ki so bili vpleteni v realizacijo. Za ustrezno sledljivost pa med drugim potrebujemo dokumentiranost, ki je seveda lahko zagotovljena tudi skozi elektronsko dokumentacijo.
Vsekakor pa je res še, da je količina dokumentacije zelo odvisna od premišljene uvedbe sistema vodenja kakovosti. Ena naših pomembnih prednosti je, da našim strankam kar se da minimiramo dokumentacijo in jo poskušamo preseliti na elektronske medije (kolikor je pač podjetje temu naklonjeno).
Naj poudarimo še en vidik - izjemno pomemben za uspeh in delovanje sistema kakovosti v podjetju je razlog ZAKAJ se je podjetje odločilo za uvedbo ISO9001. Če se nekdo odloči za uskladitev s standardom, ker v njem prepoznava dobro prakso in know-how, ki ga s tem pridobiva ter sistem vodenja kakovosti res uporablja kot orodje managementa, bosta rezultat in delovanje gotovo visoko učinkovita in pomembno drugačna kot tam, kjer je bil sistem uveden zaradi prisile kupca, točk na javnih razpisih ali morda kot stvar prestiža.